2013. február 18., hétfő

26.rész

És akkor egy gyors és rövid rész.Bocsi ennyire volt időm! De a következő hosszabb lesz!:*

A parton még hülyültünk egy ideig, de utána jobbnak láttuk ha inkább hazamegyünk kicsit pihenni meg enni, mert Niall nem nagyon bírta már éhes volt szegény.Így hazafelé vettük az irányt.Otthon éppen a kaját csináltuk a csajokkal amikor kintről a kanapéról iszonyatos nagy hangzavarra lettünk figyelmesek.
- Ti mi az eget csináltok?- megyek ki a nappaliba, könnyezve késsel, és egy hagymával a kezembe.
-Niall....Nem bí.....- röhögi Zayn
- Ez nagyon hülye.- röhögnek vele a többiek is.
- Drága Lana te meg siratsz?Nem kell tudod.Megbocsájtom amiért nem csináltál elégszer kaját,ne emészd magad.- figuráz ki Lou
- Te csak maradjál csöndben inkább.- mutogatok.- De mit történt egyébként?- törölgetem a szemem
- Csak Niall nem bír már magával.Átesett a kanapén.- kuncog még mindig Zayn
- Ja oké.Akkor megyek.- indultam vissza a konyhába.
Egyébként én voltam az egyetlen a lányok közül aki kijött megnézni mi van.Ezek szerint már megszokták hogy örökké van valami.
- Na mi volt az a fergeteges nagy baj ami történt?-kérdezte Perrie
- Semmi különös.Csak Niall szokásához híven mindig történik vele valami.Most éppen átesett a kanapén.- mondom
- Mi már kisem megyünk az ilyenekre.Megszoktuk.- legyint El
Egyébként tök jó hogy mi itt szenvedünk hogy legyen kaja, a fiúk meg döglenek a tv előtt.
- Na végre ki tudjuk beszélni a fiúkat.- kuncog Dani, miközben éppen felrakott valamit főni
- Harry még sosem volt ennyire kisimult és boldog.Nem tudom mit csinálsz vele, de jól teszed.-kacsint El
- Csak a napom nagy részét vele töltöm.- válaszolok
- Hát igen, most a fiúknak elég sok szabadságuk van.- szólal meg Perrie
- Miért tök jó. Végre lehetek Louis-al is.Nagyon sokat melózok.- sóhajt El
- És te Lana? Sok a szabadidőd?- néz rám El
- Az utóbbi időben elég sok.Mióta csak a fotózással foglalkozom igen.- válaszolok
- Miért mivel foglalkoztál még?- néz rám kérdőn Dani
- Ja semmi csak volt amikor engem is fotóztak.Pár divatcikkbe meg ilyesmi.-legyintettem
- Az tök jó.Én  modellkedek.- mosolyog El
- Annyira jó lehet nektek.Szép alkat, fotogén arc.- sóhajtok
- Nehogy már te beszélj itt nekem a fotogénségről.Neked is gyönyörű az arcod,és a tested is nagyon szép.- vág hátba játékosan El
- Ja, ja persze....-motyogom az orrom alatt
Amióta a lányokkal vagyok, egyre jobban előtör belőlem a kisebbségi komplexus.Ők olyan szépek, én meg nem érzem magam annak.
- Menjünk nézzünk már valami filmet addig a srácokkal amíg kész nem lesz a kaja- invitál ki minket Dani
A nappaliba a srácok egymáson elterülve néztek valami meseféleséget.
Mind a három lány odaült kedvese ölébe, én meg lehuppantam Harry mellé, aki átkarolva adott  egy puszit. 
-Nézünk valamit?-kérdezi Perrie
- Horror?- nézek Harry-re
- Oké.Mondjuk 13 kísértet?-néz ránk Liam
- Jó, az még nem olyan ijesztő.- válaszolta El miközben odabújt kedveséhez.
Beraktuk a filmet, pattogattunk gyorsan kukoricát és indulhatott is a film. Az eleje tök light-os volt de utána beindult az egész film ahogy jöttek a véres kísértetek.Amikor volt egy ilyen hát kaparós rész odabújtam Harry-hez annyira megijedtem,mire ő átkarolt és belepuszilt a hajamba.A kísértetek eléggé félelmetesek voltak. A lányok is eléggé megijedtek néhány résznél ahogy észrevettem.A film végén Niall gyorsan elszaladt felkapcsolni a villanyt annyira megijedt.:D
- Srácok ez nem is volt félelmetes.- ásít Zayn
- Ááá dehogy.- legyint Perrie
A következő dolog eléggé furcsa volt számomra. Először a El és Lou páros ment ki a konyhába, utána Liam és Dani a szobájukba. Niall felment ledőlni, Zaynék meg kimentek az erkélyre. Harry meg inni ment ki. Gondoltam tök jó itt hagynak egy horror után egyedül.De ha menni akarnak akkor csak nem mondhatom nekik hogy, " hé ne menj már félek egyedül". Elég viccesen hangzana.Szóval egyedül ültem a kanapén mire lekapcsolt a villany.Mondom mi a fene van.
- Ki az aki szórakozik?- ordítok
Semmi hang.De nem mertem felállni felkapcsolni a lámpát.De jó itt maradtam a sötét szobába egyedül.Aztán valahonnan neszt hallottam.
- Ki az már?- ordítok megint
Már megint semmi.Nem igaz.Valaki szórakozik.
- Harry basszus gyere már be.- kiáltok ki, de semmi hang.
A következő pillanatban meg egy sötét alakot láttam elsuhanni előttem.
- Oké, ennyi nem bírom.Ne szórakozzon már senki.- ordítottam dühösen, és elkezdtek potyogni a könnyeim.



3 megjegyzés:

  1. nagyon jó*-* siess a kövivel !!

    VálaszTörlés
  2. Juj :$ nagyon király rész lett és abba ne hagyd a blogod! Imádom gyorsan kövit xxxxxxxxxx

    VálaszTörlés
  3. írd léci a kövit :) anyira várom meg izgulok

    VálaszTörlés