2013. április 7., vasárnap

30.rész.

Na fiatalok, hoztam is végre a részt!:)Elég rövid rész, de most egy kicsit a kinézetet akarom szebbé varázsolni. Elnézést hogy megvárakoztattalak titeket. Puszi :*

Az elkövetkező egy hét nagyon tartalmasan telt. Mindent megnéztünk amit csak meglehet, és mindent kipróbáltunk amit csak kilehet.Még vidámparkozni is voltunk, ami mindenkinek nagyon tetszett. Harry-vel pedig minden a legnagyobb rendben.Mármint a kapcsolatunkra értem.Az kis incidensünk óta, egyáltalán nem veszekszünk.Elválaszthatatlanok vagyunk, mindig egymáson lógunk, még a boltba is együtt megyünk. Harry is rájött,hogy nem éppen normális, hogy egy lánnyal ennyit beszélget, és a barátnőjét meg magasról letolja. Rájött végre, és változtatott is.Nem beszél Taylorral azóta.Mondjuk ezért van egy kis lelkiismeret furdalásom.Nem ezt akartam elérni, csak rávilágítani a tényre hogy én is vagyok.De nem nagyon foglalkozok ezzel, inkább élvezem Harry társaságát.
Reggel szokásosan 11-kor kelek, Harry persze még édesen szuszog mellettem.
Nem szeretném felébreszteni, ezért adok egy puszit a hajára, majd elmegyek átöltözni.
A konyhában Niall már tolta magába a szendvicsét.
- Szia éhenkórász.- köszönök neki
- Hello pöttöm.-
- Mi újság?- kérdezem tőle, félig a hűtőből.
- Nincsen, semmi.- válaszol teli szájjal.
- A többiek alszanak?- ülök le mellé, a gabonapelyhemmel.
- Gondolom.Nem találkoztam még ma senkivel.- harap bele a gigantikus méretű szendójába.
- Értem.Nem is szoktak eddig aludni. Liam már rég fent szokott lógni.- nézek az órára
- Biztos kemény estéjük volt.- röhög
- De hülye vagy.- lököm meg a vállammal, persze röhögve.
- Örülök hogy Harry-vel tisztáztátok a dolgokat.-
- Ez most hogy jön ide?-nézek rá értetlenül.
- Észrevehető a változás.Végre mosolyogsz, és nem vagy feszült.- válaszol
- Ennyire látszott rajtunk?- kérdezem tőle
- Nagyon.- röhög ki
- Ne röhögj már. Pedig próbáltam nem feltűnően veszekedni vele.- biggyesztem le a szám szélét.
- Nem jött össze.- vihog még mindig
- Ez nem is vicces.- húzom össze a szemöldököm
- Kívülállóként pedig igen.-
- Nagyon örülök hogy jól szórakozol.- flegmulok be.
- Jól van már kicsi lány.- húz magához.
Niall ölelése a legjobb.Olyan macis.Ahogy hozzábújok, a nagy kezeivel átölel és ez nagyon jó érzés.
Niall olyan már, mintha a bátyám lenne.
- Na jól van.Lezuhanyzok.- áll fel
- Oké, én meg felkeltem Harry-t.
Tudom hogy úgy volt hogy nem ébresztem fel, de nehogy már itt 12- ig, meg 1-ig aludjon.
Meg ma nekünk kell az ebédet összeütni.Mivel hogy soha senki nem akart kaját csinálni, így még a hét elején létrehoztunk egy szabályt, amit úgy beszéltünk meg hogy valaki valakivel csinál kaját.És ezt cserélgetjük minden nap.De ez csak az ebédre vonatkozik.
Halkan benyitok az ajtón, majd ráugrok Harry-re.
- Ébresztő Mr.Styles.- vetem rá magam
- Mi a fene?- ijed fel hirtelen
- Csak jöttem felébreszteni magát.- csókolom meg.
- Ez egy nagyon jó ébresztési mód Mrs.- csókol vissza
- Akkor élvezze kis Sir, mert ilyen máskor nem lesz.- vigyorgok.
- Maga eléggé igazságtalan.- mosolyog
- Lehet, de most kelés van.- másznék le róla, de visszahúz, és a mellkasára fektet.
- Édesem, ezt élvezném de ma nekünk kell a kaját csinálni.- simítom meg az arcát.
- Csak egy percig még.Olyan jó így.- ölel át, majd lehunyja a szemét.
Az 1 percből több mint fél óra lett, mire végre kikullogtunk  konyhába.Persze Harry-n csak egy melegítő alsó van, így rálátással vagyok a kidolgozott felsőtestére.
Rajtam meg egy nagyon rövid gatya, meg egy spagetti pántos póló.
- Mi legyen a kaja?- támaszkodok a pultnak,Harry-re nézve.
- Amit akarsz.Mindegy csak ehető legyen.- rántja meg a vállát.
- Oké, akkor sajtos tészta.Az gyorsan kész van.- nyúlok fel egy tálért.
- Akkor én addig így maradok.- vigyorog
- Most úgysem tudsz segíteni.- legyintek
Összedobom a cuccot, majd felrakom főni a tésztát. Amíg fő, leülök Harry-vel szemben a székre, és kicsit elkalandozok mert a felsőtestére kerül a tekintetem.
Ezt persze Harry észre is veszi, majd vigyorogva kalimpál a kezeivel.
- Itt vagy?- "integet"
- Nem a felsőtesteden.- mondom, de mire a tudtomig jut hogy mit sikerült mondanom, gyorsan a szám elé kapom a kezem.
- Ugye ezt nem mondtam ki hangosan?- temetem az arcom, a tenyerembe.
- Áá dehogy.- röhög ki.
- Ne röhögj már.Nem én tehetek róla hogy ilyen jó pasim van.- nyújtom ki a nyelvem.
- Először is igaz, másodszor meg bekapom.- fenyeget meg.
- Próbáld meg.- vigyorgok
Most komolyan, hogy gondolhattam azt hogy ezt ráhagyja? Majd Harry kihagy egy ilyen alkalmat? Na persze hogy nem.Kicsit meglepődtem, amikor lazán felkapott, majd lesmárolt.
- Aha, hogy valakinek milyen jól megy.- húzódok el mosolyogva,de kapaszkodok Harry nyakába, mert ugye felkapott szóval most éppen csüngök raja.
- Most hagyjam ki ezt az alkalmat?-kérdezi nagy vigyorral, majd a dereka köré vonja a lábamat.
- Ha már ilyen jó alkalmat kapott, akkor véletlenül se.- simítom meg az arcát, majd lecsapok ajkaira.
Ő ezt mosolyogva viszonozta, és felültetett a pultra.
A hosszú csókunkat, egy köhintés zavarta meg.
- Elnézést fiatalok, hogy megzavartam a turbékolást, de ég a kaja.- mutogat a gázon lévőtésztára
- Basszus.- ugrok le a pultról, és rohanok a tésztához.Még az sem zavar, hogy átgázoltam Harry lábán.
- Ez elégett.- mutatom Harry-nek a tésztát.
-Rendelünk pizzát.- rántja meg a vállát, majd újra magához von és megcsókol.
- Nemár, itt vagyok én is.- integet Lou
- Jó, bocsi.- húzódok el Harry-től, piros arccal.
- A többiek fent vannak?- nézek Lou-ra.
- Hallottam a mocorgást a szobákban.El is fent van, csak öltözik.- válaszol.
- Akkor mondd már meg neki hogy pizza lesz a kaja, mert odaégettük.- kérem meg
- Oké.- és már el is tűnt
- Ezt jól megcsináltuk.- ülök Hazza ölébe.
- Ez van.Most pizzát kapnak.Az is jó.- próbál vigasztalni.
- De mi ez már?Mindenki tud valami ehetőt csinálni csak mi nem.- dühöngök
- Nyugi cica, ne dühöngj.Majd elvállaljuk akkor a holnapi kaját.- simogat
- Hülye vagy? Dehogy is.Akkor inkább gondolják azt hogy nem tudok főzni, de nem csinálok holnap is kaját.- röhögök
- Ahogy gondolod.- puszil meg.





1 megjegyzés:

  1. ahhjjjjj de jó leeeett *---------------------------------------* imádom imádom imádooooooom :33333 de lehetne hosszabb is, hogy tovább élvezzem a történeteeeet <3333
    kövit, xxxx

    VálaszTörlés