2013. május 12., vasárnap

32.rész

(Rövid rész)
1 nappal később
Tegnap az orvosnál kiderült, hogy nem vagyok terhes, csak összeszedtem valamit valamelyik kajából.Vagy sokat ettem, vagy volt valami benne amit a szervezetem nem tudott befogadni az orvos szerint.Tök mindegy.Valami gyógyszert írt fel hogy jobban legyek, plusz 3 napig nem kéne sehova mennem, csak pihenni, és nagyon kevés és nem zsíros kajákat enni.Ennek megfelelően 1 napja csak fetrengek az ágyba, ami eléggé idegesítő, mert köztudott hogy pörgős csajszi vagyok, valamit mindig kell csinálnom.
-Annyira unatkozok.- dobálom magam az ágyba Harry örömére.
- Bírd ki kicsim, már csak 2 nap.- simítja meg az arcom.
- De nem lehet.Mindegy lemegyek.- takarózok ki
Lent a fiúk a leányzókkal nagyon elemükben voltak, valami filmet néztek közben pedig dobálták egymást kukoricával.
- Sziasztok.- intek nekik,majd a konyhába venném az irányt de Eleanor megállított.
- Hé, jobban vagy?- kérdezi
- Persze, semmi bajom.- legyintek
- Sokkal jobban nézel ki.- mondja Perrie- miközben egy adag popcornt nyom a szájába.
Elhagyva a nappalit, a konyhába valami ehető után keresek, de sajnos semmi ehető dolgot nem ehetek csak ilyen szar joghurtokat amikből már nagyon elegem van.De mivel éhes vagyok, ennem kell így kénytelen vagyok ezzel beérni.Ahogy a joghurtomat eszem, akaratlanul is meghallom Liam hangját.
-El kell menni interjúra.Most hívott Paul.A lányokat is várják.- hallom a hangját
- Lana?- kérdezi Perrie
- Ő nem tud jönni.Neki maradni kell.- mondja Loui
De imádom, hogy kb mindenből kimaradok a betegségem miatt.
- Lana, most hívott Paul hogy....- kezd bele Liam, de megállítom.
- Hallottam, nem kell elmondani még egyszer.Felmegyek felkeltem Harry-t.- megyek el mellette.
Durcásan és mérgesen lépkedek fel a lépcsőn, hiszen hihetetlenül unatkozok, és most tök jó lenne elmenni valahova, de nem mehetek.
- Harry, kicsim.- simítom meg a buksiját.
- Mi történt?- nyitja ki a szemét
- El kell mennetek a lányokkal interjúra.- válaszolok
- Mi? Nem hagylak itt.- ült fel.
- Mennetek kell.Paul hívta Liam-et.-
- De nem akarlak itt hagyni egyedül.-húz magához.
- Semmi baj nem lesz.Neked ez a kötelességed.Vigyázok magamra.És tudod hogy már nem vagyok rosszul sem.- dőlök a mellkasának.
- Biztos megleszel egyedül?- néz le rám.
- Persze, de te menj, öltözz.- lehelek egy puszit a szájára.
Befekszem az ágyba, majd onnan nézem ahogy Harry magára veszik a ruháit.Lekapja magáról a pólóját, így láthatom az izmos felsőtestét, ami mindig hatalmába kerít.A sok tetoválása, amiket annyira szeretek rajta.Soha nem bántottam őt a tetoválásaiért, hiszen nekem nagyon is tetszenek.Olyan férfiasak.Felhúzza magára a fehér pólóját, majd a fekete naciját, a zsebébe süllyeszti a telefonját, és a fürdőbe veszi az irányt.
Miután végzett a fürdőbe, leült az ágy szélére hozzám:
- Figyelj.Ha bármi baj van hívj.Ne csinálj semmit.- simogat
- Hívlak, de nem lesz semmi baj.Itt fogok feküdni valószínűleg.- nézek fel rá
-Oké, szeretlek és sietek.- csókol meg.
- Szeretlek, vigyázz magadra.- csókolok vissza.
Az ajtóból, még kacsintott egyet, majd elhagyta a szobát.Az ablakból még hallottam, ahogy kimennek a kocsihoz, majd elhajtanak.Hát egyedül maradtam.......



2 megjegyzés: