2013. március 16., szombat

27.rész!:)

Sziasztok!Nagyon nagyon sajnálom hogy ilyen későn van rész:(!
http://www.youtube.com/watch?v=c4BLVznuWnU <33 

Annyira berezeltem hogy nem mertem meg mozdulni.Ne hogy már valami idióta ijesztgessen.A könnyeimet letörölve erőt vettem magamon, és amilyen gyorsan csak tudtam elfutottam a kapcsolóig.Ahogy felnyomtam a kapcsolót,mindenki bent volt a szobába és röhögött.
- Te idióta.- futottam oda Louis-hoz és elkezdtem püfölni.
- Auuu ez fáj, hagyd már rá.- simogatja a karját röhögve.
- Nem vagytok ám viccesek.Tudjátok hogy mennyire megijedtem ti ütődöttek.- mutogattam összevissza
- Jajj ne haragudj.- jönnek oda a lányok megölelni.
- Oké, rátok nem haragszom.- ölelem meg mosolyogva őket.
- És velünk mi lesz?- húzza fel a szemét Liam
- Ja, rátok még ugyanúgy haragszom.- mosolygok az arcukba
- Na, de ne már.Velünk is legyél már elnéző.- nyávog Louis.
-Még átgondolom.Elmegyek zuhanyozni, közbe átgondolom.- kacsintok és felugrálok az emeletre.
Levetkőzök, és a jó langyos zuhany alá állok.Nagyon jól esett, végre lemostam magamról a koszt.Felvettem a pizsimet, és lementem a többiekhez.  


- Na eldöntötted?- ásít Loui
- El.- vágtam be egy lekezelő fejet.
- Megbocsájtok.De akkor nincsen több ilyen szívatás.Tudjátok mit, semmilyen szívatás oké?- nézek rákjuk.Válaszképpen mindenki elkezdett bólogatni mint egy bólogató kutyus.
- Na akkor jó.Ezt megdumáltunk.- mosolygok.
Harry éppen a konyhába mosogatott(?) szóval kimentem hozzá.
- Minden rendben kicsim?- törli meg a kezét, és oda fordul hozzám.
- Persze, minden oké.Megbocsájtok.- mosolygok rá
- Ezt a válasz vártam.- virul fel, majd elkapja a csípőm és magához ránt.
- Mit szeretnél?- vigyorgok rá miközben átkarolom a nyakát.
- Háát, nem is tudom.-húzza az időt, majd lecsap az ajkaimra.
A hosszú csókunknak a többiek vetettek véget,mert bevallásuk szerint, túl sokáig voltunk csöndben azt hitték valami bajunk van. Szerintem pedig csak unatkoztak, és szeretnek oltani és örültek hogy van mivel újra piszkálni minket.
- Már komolyan, azt hittem megfulladtok.- röhög Loui
- Milyen poénos...Kár hogy elfelejtettem röhögni.- gúnyolódok.
- Na jó, mi megyünk aludni.Álmosak vagyunk. Császtok.- köszönnek el Liam-ék.
Aztán sorban a többiek is kidőlnek.Mi maradtunk lent utolsóknak, de mi is hamar lefeküdtünk.
- Álmos vagyok.- ásítok egy hatalmasat, már az ágyban.
- Akkor mi a teendő?- gúnyol ki Harold.
- Jól van már.- csapom meg a mellettem nyugisan fekvő gyereket.
- Hé, ez családon belüli erőszak.- ül fel.
- Oké.- válaszoltam egy ásítás mellet.
Fél percig kb. csend volt,amit Harry nem díjazott annyira, a cselekedetéből levonva.
Tök nyugisan fekszek, már majdnem bealudva amikor is felriadok arra hogy Harry elkezdi fújni az arcomat.xd
- Normális vagy?- kérdezem tök nyugodtan
- Teljes mértékbe.- mosolyog az arcomba.
- Nem úgy tűnik.- fordulok a másik oldalra.
- Jó, hagylak.- karol át, és belepuszil a nyakamba.
-Szeretlek.- suttogom
- Én is téged, jó éjt.- simítja meg az arcom
Közel egymáshoz bújva, vitt el álommanó a világába.


Reggel mikor felkeltem nem találtam magam mellett Harry-t.
A szememet törölgetve baktatok le a lépcsőn a konyhába, ahol Zayn reggelizett.
- Jó reggelt.- köszönök mosolyogva
- Jó reggel manó.- köszön teli szájjal
- Többiek?-kérdezem félig a hűtőből.
- A lányok plázáznak, és üzenik hogy ne haragudj de nagyon unatkoztak, a fiúk meg elmentek sétálgatni.Mindenki hamar fent volt.
- Aha, értem.- ülök le mellé egy tál gabonapehely társaságával.
A reggeli elfogyasztása után, felmentem a szobába egy kicsit híreket olvasni.Elég régen neteztem már szóval nem ártott egy kis hírolvasás.
A facebook-om átolvasás után rámentem egy másik oldalra ahol sztárhíreket lehet olvasni. A nagy olvasás közbe, észrevettem egy hírt ami nem kicsit lesokkolt.Lefagyva olvastam a Harry-ről szóló hírt.
"A tegnapi nap Harry Styles-t kaphattuk lencsevégre barátnőjével, a fotós Lana Edemmel Floridában.A pletykák szerint Harry két vasat tart a tűzben. 4 nappal ezelőtt még Taylor Swift-el látták sétálni, eléggé jó hangulatban.Páran azt is állítják, hogy a két sztárt csókolózni is látták.Nem tudjuk pontosan hogy ez pletyka vagy nem, de minden esetre minden jót kívánunk a híres énekesnek".

Sírva rohantam át egyenesen Zayn szobájához.
- Zayn! Kérlek nyisd ki.- dörömböltem sírva az ajtón.
- Mi a baj pöttöm?- nyitja ki az ajtót
Én nem válaszoltam csak bömbölve a nyakába borultam.
- Shh, jól van.Nincsen semmi baj.- ölel magához.
- Meg....meg...megcsalt.- bömbölök még jobban
- Micsoda?- tol el magától, hogy a szemebe tudjon nézni.
- Megcsalt nem érted?- szipogok
- Gyere már ide.- von magához, miközben folyamatosan sírok.
Kb.30 perc után, meggyötört arccal, magam elé bámulva ülök Zayn ágyán.De már nem sírva.Inkább gondolkozva hogy miért is érdemlem ezt meg.
- Na pöttöm, akkor mindent előröl.Mit láttál? Mutasd meg.- kezd bele Zayn
Behozom a tabletet, és elé nyomom a cikket.Zayn csöndben olvassa, majd rám néz.
- Húúú, ezt nem tudtam.Ezt az egész Taylor dolgot sem.Nem mondta.- néz rám.
- Persze hogy nem, a hátam mögött csinálta.- bámultam magam elé.
- De ez még nem biztos.Ezek lehetnek pletykák is.- próbált nyugtatni Zayn.
- Persze.Lehetnek azok is.- mosolyogtam Zayn-re, és átmentem a szobámba.
Mondanom se kell hogy az a mosoly nem volt őszinte, de valahogy meg kellett nyugtatom Zayn-t is, hogy semmi bajom.
A szobába alig értem be, de már elkezdtem bőgni.Leültem a fal mellé, és csak sírtam.Nem értettem ezt az egészet.Hogy lenne ez az egész pletyka?Kép is van.És lehet hogy a csók pletyka, de mégsem mondta el hogy találkoznak.Munkaügy lehet? Kötve hiszem, hiszen arról Zayn-nek is tudnia kéne.Szóval most már a pletykát, végleg kizártam.Ez nem lehet igaz, ez nem velem történik.Körülbelül 1 óra sírás után kifogytam a könnyekből.A cuccaimat egy helyre raktam, hogyha menni kell akkor megyek.A könnyimet letörölve siettem le a lépcsőn, kicsit kiszellőztetni a fejemet.Zayn lent volt a nappaliba.Már éppen a cipőmet veszem, mikor hirtelen mindenki hazajött.Röhögve jön be Harry az ajtón, de amikor meglátta a meggyötört arcom azonnal elkomorodott.
- Lana, mi a baj?- Siet oda hozzám, és próbál megérinteni.
- Ne érj hozzám.- térek ki az érintése elől.
Az arcra egyre jobban lett komor, és láttam rajta hogy nem tudja ezt az egészet hova tenni.
- Mi ez az egész?- néz rám
- Ó.Nem is tudom.Kérdezd meg a szőke énekespacsirtádat ő hátha tudja.- mondtam neki nem túl kedvesen.
- Szóval, tudod.- hajtja le a fejét.
Eközben a többiek inkább elmentek, otthon hagyva kettőnket.
- Jó hogy tudom, te nagyon okos.Rólatok kering minden a neten.-folyik a könnyem.
- És mikor akartad ezt az egészet közölni velem drága? És hogyan? Ó Lana drágám elmegyek itthonról, nem akarom megváratni a másik barátnőmet.- ordítottam vele.
- Lana nem volt semmi.- próbálja megfogni a kezemet.
- MONDOM HOGY NE ÉRJ HOZZÁM.- ordítok.MÉGIS HOGY KÉPZELTED EZT? Mit csináltam rosszul? Mit nem adtam meg neked? Miért érdemlem ezt meg? Szánalmas vagy úgy ahogy vagy.Komolyan mondom.Elérted azt amit akartál.Beléd estem, aztán meg pofára.Én beléd szerettem, aztán meg úgy eldobsz mint egy használt játékot? Ember az ilyen? Kihasználsz? Jó voltam egy darbig, de utána találsz mást, és így közlöd? Vagy mi? Ja bocsánat, kettőt egyszerre, most márt az a menő tényleg. Akkora egy beképzelt bunkó vagy, hogy azt nem lehet elmondani.Attól még hogy énekelgetsz, attól még nem vagy akkora valami hogy így bánj egy lánnyal.Inkább menjél a szőke nyávogós csajodhoz.Engem nem szerettél igazán.És szerintem nem ezt érdemlem.- ordítoztam vele.Láttam rajta hogy elönti a düh.A következő pillanatba megfogta a csuklóm és közelebb rántott magához, majd ezután elengedte a kezem, és elkezdett mérhetetlenül gúnyos hangnemben beszélni.
- Először is, örülnék neki ha nem hinnél mindennek ami megjelenik a hírekben.Ennyire nem bízom meg bennem? És hogy gondolod azt hogy nem szeretlek? És mi az hogy beképzelt paraszt.Remélem észrevetted, hogy most azért megy a cirkusz, mert te minden elhiszel és nem bízom meg benne megy cseppet sem.Nem volt köztünk semmi, csak találkoztunk. Nem csókoltam meg.És nem szóltam neked hogy találkozunk, mert szerintem mindenkinek megvan a maga személyes szférája.Nem kell mindent tudnia a párodnak.De most derült ki , hogy semennyire sem bízom meg bennem.- köpi felém a szavakat.
Ebben a pillanatban, a kezem lendült, és egy nagyot csattant Harry arcán.
- Elegem, van. Befejeztem.Ezt akartad? Vége. Elmegyek.Te meg élj boldogan vele. Remélem ő mindent megad neked amit csak szeretnél.- ordítom az utolsó mondatokat, majd kiléptem az ajtón.















3 megjegyzés:

  1. Uristen nagyon jo lett <3 OMG*-* hulye Harry..... Meg h nem kell egymasrol tudni mindent.... Ez buzlik Harrykem, Lananak van igaza mar bocs...
    Kovit :)<3xxxx

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés