2013. január 20., vasárnap

22.rész

- Valami eszméletesen nagyon jó.Miért nem mondtad eddig?-kérdezi Harry, miközben mindenki rám mered.
- Hagyjatok már.- röhögtem el magam
- De komolyan, drága tényleg nagyon jól énekelsz.- mutogat össze vissza Loui
- Aha, oké. És ?.- vágok be egy idióta fejet
- Ezzel még vihetnéd is valamire!- mondja idegesen Louis
- Nem akarsz énekelni mondjuk Max-nak? ( Max: kitalált szereplő, a történetben a fiúknak segít az éneklésben, meg összevágásban meg ilyenek)
- Minek? Nekem ez az életem.A fotózás. Most kezdjek bele az éneklésbe és hagyjak fel a fotózással?Na nem.- válaszolok komolyan
- De a fotózást mellette is csinálhatnád.- mondja Niall
- Ha elkezdek énekelni és befutok, akkor semmire sem lesz időm.-
- Gondold át.- simítja meg a karom Liam
- Jó, majd átgondolom.De most elmegyek sétálni.Majd jövök.- mentem ki az előszobába
- Ha valami baj van hívj.Nem menjek veled?-ölel meg Harry
- Ne, nem kell.Gondolkozok. Majd jövök.-csókoltam meg és kiléptem a hűvös levegőre.
Csak sétáltam és sétáltam és gondolkoztam.Régebben is énekelgettem de akkor csak magamnak vagy ritkán a haveroknak.Ők is mindig azt mondták hogy nagyon jó a hangom.De most mi legyen? Hagyjam fel a fotózást, és csináljak mást? Nem tudom.Nehéz..
Már lassan 1 órája csak szédelegtem, nem volt kijelölt úti cél.
Hirtelen megláttam egy padot és ledobtam rá magam.
Mindenki tudja rólam hogy spontán és bevállalós ember vagyok.De most elbizonytalanodtam hogy bevállaljam-e.
Lassan hazafelé vettem az utat.Mostanában elég sok mindent történik körülöttem és velem is.Minden megváltozott.De nem bánom.Megismertem Harry-t akivel boldog vagyok.És a fiúk, akiknél jobb barátot nem is ismerek.Mindig ott vannak ha baj van, és mindig a legjobba akarják.Lehet hogy most is csak a javamat akarják.Annyi érvet találtam már hogy vállaljam be.De még mindig.....Ajj nehéz.
Már otthon is voltam.Beérve ledobtam a kabátomat és bementem a nappaliba.
- Császtok. Mit csináltok?.- ültem le Liam mellé.
- Szia.-köszöntek egyszerre
- Ők ketten vidó játékoznak,-mutat Zayn-re és Niall-re, Harry meg Loui meg konyhába.-mondja Liam
- Oh, értem.Megkeresem akkor Harry-t.-álltam fel és mentem el a konyhába
Már majdnem beértem amikor meghallottam a nevemet.
- De érted, Lana még vihetné is valamire olyan jól énekel.- hallom meg Lou-t
- Az ő döntése. Majd beszélek vele.Tudod hogy milyen kis makacs.De majd eldönti hogy neki mi a jó.-mondta Harry
Na de jó. Mindenki ezen kattog.Inkább felmentem a szobába és magamra csuktam az ajtót.
Bedőltem az ágyba, és egy jó hangosat ordítottam a párnába.
Nem sokkal később Harry nyitott be.
- Jól vagy?.- fekszik be mellém és átölel a karjaival.
-Persze.-mosolyogtam rá, és megfogtam a kezét.
- Nem tudsz dönteni ugye?- néz rám szomorúan
- Nem. Ez tényleg nehéz.Szeretem mind kettőt.De egymás mellett nem fog menni mindkettő.
- Tudom milyen ez, nyugodj meg.- simítja ki az arcomból a hajamat.
- Tényleg?- nézek rá
- Persze.Csak nekem más.X factor előtt rengeteg barátom volt.Csak az éneklés miatt nagyon sok mindenkivel nem tudtam tartani a kapcsolatot így eltávolodtunk egymástól.- válaszol
- Értem.Mondjuk nekem ettől nem kell félnem, mert majdnem csak ti vagytok nekem.-
-De minket nem veszítesz el.- suttogja
- Biztos nem.Nem hagynám.- csókoltam meg
Csókunk után Harry megszólal.
- Remélem jól döntesz.Én mindkettőt támogatom.- simogat meg
- Köszönöm. Holnapig eldöntöm.- álltam fel és mentem el zuhanyozni.
Gyorsan lezuhiztam , felvettem a pizsimet és lezakatoltam a konyhába.

Jöttök kajálni?- ordítok ki a nappaliba.
- Jó hogy.- rohan Niall
-Segíts kipakolni a hűtőből.- nyafogok
- Jól van már.- röhög fel és kivesz egy tonna kaját
Időközbe a többiek is bekkalódtak és leültek.Raktam mindenki elé tányért.
- Tessék.- raktam le az utolsót Zayn elé.
- Köszi.- mosolyog
Ledobtam magam a székre és kentem magamnak egy vajas kenyeret.
- Ennyi? Csak ennyi? Túlzásba viszed a kajálást.- mondja Louis
- Nem akarok úgy kinézni mint egy 200 tonnás anyamedve.- válaszoltam
- Ugyan már. Tessék ezzel turbózd fel.- vágott hozzám egy szelet szalámit amit kicsit elnézett így a homlokom végezte kalandos útját.
- Louis te idióta.- ordítok fel
- Hopsz bocsi.- röhög fel mint egy idióta a többiekkel együtt
- Jól van röhögjetek csak. Majd visszakapjátok ti még.- váltottam át fenyegetőbe.
- Cica.- nyúl át értem Harry és belerak az ölébe
- Na jó , te nem.- pusziltam szájon
- Héé ez nem ér.Ő miért ússza meg?- izél Louis
- Csak- válaszoltam.
- Köszi.- szipogott és bevágott egy idióta fejet.
Egy vállrándítással elkönyveltem, és ettem tovább Harry ölébe.
Kaja után elpakoltam( természetesen csak egyedül mert a szupersztároknak leszakad a keze) és felmentem fogat mosni.Éppen sikálom a fogam amikor Harry beront.
- Meg akarlak csókolni.- mondja tiszta nyugisan
- Mimgyá csak kikopom.-
- Nem nem most.- hajol oda és megcsókol úgy hogy közbe mentolos fogkrém lubickolt a számba.Fél perc múlva levegőhiány miatt hagytuk abba
- Ez muszáj volt.-mosolygott Harry fogkrémes szájjal ami irtó aranyos volt.
- Mért is ? Nem tudtál kivárni fél másodpercet hogy kiköpjem? - öleltem át a nyakát
- Nem. Látod bármilyen körülmények között megcsókolnálak.- simított meg
- De szeretlek.- szívtam be az illatát.
- Én is drágám.- puszilta meg fogkrémesen a nyakam
Hát ma megkaptam életem legfurcsább és lehet hogy legjobb csókját.Külső szemmel lehet hogy gusztustalan, de miután elmondta Harry  hogy miért is kaptam így egész más. Ez a fiú a legjobb dolog az életemben amit kaptam.<3

3 megjegyzés: