2013. január 29., kedd

24.rész:)

Sziasztok:) Amint látjátok, hamarabb van rész mint szokott lenni (: Volt egy kis időm, szóval úgy gondoltam írok(: Jó olvasást !(: Ez még nem olyan "hú de tartalmas" rész, de nem sokára lesz olyan is!:* Jó éjt :)  zene: http://www.youtube.com/watch?v=6cfCgLgiFDM&feature=endscreen&NR=1

A reggeli ébresztés nem volt valami kellemes.Arra ébredtem hogy Harry lerúg az kanapéról, én meg hangos puffanással és nyögéssel érek a földre.
- Harry, basszus.- fortyogok
Harry csak mocorog és forgolódik de nem szól.
- Harry!- kiáltom el magam
- Mi..mi van?.- ijed fel
- Ha nem vetted volna észre, szerencsésen lerugdostál az ágyról.- állok fel a földről.
- Bocsi, nem direkt volt.- röhögi el magát miközben nyújtózkodik
-Azért egy puszit megérdemeltem volna.- mentem ki puffogva a konyhába.
A többiek már kint ültek a reggelit majszolva.
- Császtok.- köszönök nem túl kedvesen
- Neked is jó reggelt.- köszön vissza Niall
- Na mi történt már eme szép reggelen, amiért ilyen bús a kedélye?- néz fel rám Louis
- Semmi komoly nem történt eme csodás reggelen, azon kívül hogy egy nem túl jó ébresztésben volt részem körülbelül 5 perccel ezelőtt.- ülök le az asztalhoz és öntök egy kis zabpelyhet.
- Milyen az a "nem túl jó" ébresztés?- idéz Zayn
- Harold drágámat valami kergethette az álmában, mert sikeresen lerúgott az ágyról.De még egy bocsánat pusziba sem részesített-mondom csalódottan
- Hallottunk valami puffanást, de gondoltunk tőletek jön, nem zavarunk meg semmibe.- röhögi el magát Liam
- Hahaha nagyon vicces kedvetekbe vagytok ma reggel.- szűkítem össze a szemem
Pár pillanat múlva az emlegetett szamárka is betért közénk.
- Na itt van már.- szólal meg Louis
- Mi a helyzet?- ül le mellém.
- Megvan sértődve.- utal rám Niall
- Mitől már?- néz rám
- Lerúgtad az ágyról és nem kértél tőle bocsánatot.- fejezte be Liam
-Jaj te lány.-vett át az ölébe.- Ne haragudj, nem volt szándékos.- mosolyog
- Bocsánatkérés elfogadva.- vigyorodok el és szájon puszilom.
- Srácok, mi ennénk.- forgatja a szemét Loui
A válaszom erre a hétköznapi jel volt.
- Halljátok már 1 óra.- nézek az órára
- Igen. És?- vágnak hülye fejet mind az öten
- Hánykor indulunk?- nézek Liam-re.
- 3-4 óra fele jó volna, mert még a lányokat is össze kell szednünk.
- Óó oké akkor én már itt sem vagyok.Nem egy negyed óra lesz mire én bepakolok.- kacsintok és felszaladtam a lépcsőn. Még éppen hallottam hogy valaki felsóhajt és elhagyja a száját hogy: áh tudjátok, nők.Ez van.Nem egy negyedóra lesz mire bepakolok.Még az se tudom hogy miket vigyek el.
                                                                                     1 órával később 
1 óra múlva mindent elraktam. Harry még mindig nem jött pakolni. Le kéne menni szólni neki hogy nem ártana ha elkezdene pakolni, mert nem tudunk indulni időbe.
- Harry, neked nem kéne pakolni?- megyek le a lépcsőn
- Oké, megyek már.- áll fel a kanapéról és megindul fel a lépcsőn.
- Megy egyedül?- vigyorodok el
- Segítség az mindig jól jön.- kap fel és lerak bent az ágyra úgy hogy közben csókokkal halmoz el.
- Harry így nem végzünk.- mosolyok bele a csókunkba.
- Jó, jó mindjárt.- motyog a nyakamba.
Körülbelül negyed óra múlva sikerült neki állnunk a pakolásnak. Be kell látni, jó hogy segítettem neki mert elég egyszerűen oldotta volna meg a pakolást.Hogy Harry szavaival éljek: ' csak belerakom az össze ruhát és elvan intézve' nem tetszett ez a megoldása, így segítettem kiválogatni neki a legfontosabb ruhadarabokat.
Fél 4 kor már az ajtó előtt álltunk a hatalmas bőröndjeinkkel.Nekem összesen  5! nagy bőröndöm van, amin kicsit elcsodálkoztam. Hogy a viharba tudtam én ennyi vackot elrakni? Na mind 1 legalább biztos mindent elviszek.A többiek is lejöttek egy csomó cuccal, így végre indulhattunk a lányokért. Niallben nem csalódtam, ő a hűtő nagy részét elrakta, a kezében meg egy nagy husis szendvics virított.
A kocsiba ülve a volán mögé Loui ült, Liam meg mellette a térképet bújta.
- Ajj úgy izgulok.- rágom a körmöm a kocsiba
- Na hagyd már rá.Nem esznek meg a lányok.Jó fej vagy, ők is azok.Nem lesz itt baj.- kacsint Loui hátra.
- Nagyon remélem.-
Csak Eleanor-ig kellett mennünk,mert megbeszélték a lányok hogy oda mennek, hogy ne kelljen fölöslegesen kocsizunk oda vissza.Lassan begurultunk Eleanor házához. Eleanor-ék már kint álltak jó pár bőrönddel.
Nagyon szépek meg kell hagyni. Jó az ízlésük a fiúknak.Louis Zayn és Liam már ki is pattantak a kocsiból és egy csókkal köszöntötték kedvesüket.
- Nyugi nem lesz baj.- simította végig a lábam Harry
- Jól van.- fújtam ki a levegőt
Amíg a srácok a cuccokat a kocsiba rakosgatták a lányok be is szálltak a kocsiba.
Először Eleanor ült be
- Sziasztok.- köszönt kedvesen
- Szia köszöntünk vissza.
Utána jött Dani és Perrie. Mindketten nagyon kedvesen köszöntek.
- Gondolom te vagy Lana.- mosolygott Perrie
- Igen, én vagyok.- mosolyogtam mint a tejbe tök.
- Sokat hallottunk rólad.- mondta Eleanor
- Rengeteget.- helyesel mosolyogva Danielle
Eközben a fiúk is beültek és elindultunk végre.
- Mivel foglalkozol?- kérdezi El
- Most éppen fotózással.- válaszolok
- Az de jó.Végre valaki aki tud róla képeket csinálni.- vihog El
- Bármikor.- kacsintok.
- Mondtam hogy nem lesz gond.- szólal meg Loui
- Miért lett volna?- néz rá a kedvese
- A mi drága Lana bébink kicsit aggódott hogy nem ismer titeket, és hogy jóba lesztek-e.-
- Ezen én nem agyaltam sokat.Biztos voltam benne hogy ilyen jó fej, és aranyos csajszi leszel.- mosolygott Danielle
- Én se. Tudtam hogy szimpi leszel.- kacsintott Perrie
- Ja, tök jó fej vagy. Meg mi sem vagyunk gondolom olyan rosszindulatúak, meg búval béleltek.Semmi okod nem volt ezen aggódni.- simította meg a karom El.
- De aranyosak vagytok.- vigyorogtam, és odabújtam Harryhez.
- Ja tényleg.El is felejtettem.Ti együtt vagytok.- mutat ránk Pezz
- Igen.- húzódik mosolyra a szám.
- Annyira édesek vagytok.- tapsikol El
- És annyira passzolnak egymáshoz.- néz Dani El-re.
Ja, eközben a többi fiú csak mosolyogva figyeli hogy mi nők, hogyan kommunikálunk.De Harry nem bírta szóval beleszólt.
- Tudjuk! - ad egy puszit az arcomra
-UGYE HOZTÁL FÉNYKÉPEZŐT LANA?- kérdi pár perc múlva, kicsit hangosan Louis
- IGEN HOZTAM. EGYÉBKÉNT HA NEM TŰNT VOLNA FEL MINDIG NÁLAM VAN!- válaszoltam előrehajolva a két ülés között, Loui fülébe.
- Ez hangos volt.- simogatta a fülét
- Kölcsön kenyér visszajár.- dőltem hátra
Ezután valamit dörmögött az orra alatt, de lehet  jobb hogy nem hallottam.
Az út további részében a csajokkal dumálgattunk, mert a fiúk szerencsésen bealudtak, kivéve Liamet, és Lou-t akik éppen azon voltak hogy épen és egészségesen érjünk oda.
A végére már én is eléggé elálmosodtam, így Harry vállának dőlve hunytam be a szemem.


1 megjegyzés:

  1. Imádtam a részt, mindig olyan jól fogalmazol!*-* Kár, hogy Niall lány nélkül utazik...:( Ebben tényleg nem volt semmi izgi, ezért várom a következőt! *---* xxxx

    VálaszTörlés