2013. január 27., vasárnap

23.rész

Sziasztok!(: Következő rész. Mostantól minden részhez hozni fogok ilyen kis előszó szerűséget egy zenével amit hallgattam miközben írtam(: Ja és jó hír!(: A következő részekhez már meg van a fejembe a vázlat, és mostantól próbálok tartalmas részeket hozni! :* a zene : http://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5q
Ui: Bocsi hogy ilyen későn, de a képeket majdnem fél óráig keresgettem:D 


Reggel fitten keltem de sajnos Harry nélkül.:( Gyorsan letrappoltam a lépcsőn a konyhába. Az asztalon egy üzenet várt." Jó reggelt hercegnő.Sajnálom de interjúra kell mennünk, nekem is reggel szóltak a fiúk.Főztem kávét, ott van a pulton.Majd hívlak.Csók: Harry"
Mosolyogva olvastam az üzenetet, jól esett hogy ennyire figyelmes:)
A kávét gyorsan legurítottam és felmentem átöltözni.Ma úgy gondoltam csinálok pár képet magamról, szóval elmentem a kis fotós lakásomba, amiről igazából senki sem tud, még Harry-nek se meséltem róla.A hely egy emeletes ház egy lakása, amit direkt azért bérelek hogy ha magányra és csendre vágyok oda mehetek és kattintgathatok a gépemmel.Szóval most is oda mentem. Mikor beértem kicsit körbenéztem.Hiányzott már, régen jártam itt, nem volt mostanában időm. Először is beállítottam mindent és beugrottam a kamera elé.Rengeteg képet csináltam és vagy 10-szer átöltöztem.Persze időigényes volt ez az egész szóval mire észbe kaptam már fél 4 volt.



                                         



























Egy pár képet fel is nyomtam twitterre:)
Mire haza estem még sehol senki pedig már fél 5 volt. Harry sem hívott, semmi hír.Na mind 1 majd jönnek.
Kotyvasztottam valami ehetőt hogy mire hazaérnek legyen kaja.Valami gyorsan elkészíthetőre gondoltam így gofrit csináltam.Főztem teát is.Mire készen lettem a kajával a srácok haza is estek.
- Hahó.- ordít Lou
- Sziasztok.- ordítok vissza!
- Mi ez a kaja szag?- trappol be Niall a konyhába, és mikor meglátja a nagy tál kaját egy hatalmas öleléssel jutalmaz.
- Oké,én is szeretlek, de megfulladok.- röhögöm el magam
- Húú, van kaja.- ül le Zayn az asztalhoz és vesz vagy 3 darabot.
- Szióka.- ölel át hatalmas nagy karjaival Harold.
- Csákkó.- csókolom meg
- Mi újság?- jön be Liam megzavarva
- Ó bocs.- lép vissza
- Gyere már.- röhögök
- Jól van már.Tudod milyen aranyos vagyok, nem zavarok meg semmit.- kacsint
- Ja persze hogy tudom.- kócolom össze a haját, mire a reakció csak egy röhögés.
- Na akkor zabáljunk már mert éhen halok.- sürget Niall
- Oké,oké, jövünk már.- ült le Lou is végre.
Nem akartam megzavarni az idilli pillanatot ahogyan mindenki tolja magába a gofrit, de muszáj volt beszélgetnem.Egész nap egyedül nem olyan jó ám, beszélgetős pajti nélkül.
- És milyen volt az interjú?- kérdezem két falat között
- Egész jó.Csak kicsit hosszúra nyúlott.- válaszol Li
- Az biztos.Már hiányoltalak titeket.- mosolyogtam
- Hát minket ki nem hiányol?- kérdezi Zayn csöppet sem egósan.
- A The Wanted biztos nem.- röhögök fel.
- De hülye vagy.- röhög fel mindenki
- Bocsi ezt muszáj volt.- fújom ki a levegőt
- És magácska mit csinált- e remek napocskán?- kérdezi Louis drága
- Öhmm, jómagam elmentem pár képet csinálni, és eme tevékenységgel az egész napocskám elszállt.- válaszoltam
- Az jó.- intézte el ennyivel.
Kaja után elpakoltam, ( mint midig egyedül) és beültem hozzájuk a nappaliba.
Már a vacsoránál is láttam hogy nincsen minden rendben velük, olyan furcsán viselkednek,szóval már nem bírtam ezért megkérdeztem.
- Mi van veletek?- kérdezem
- Miért ? - néz rám Harry
- Olyan furcsák vagytok.És ne gyertek azzal hogy nincsen semmi mert látom hogy van.Nem tudtok átverni.- tettem keresztbe a kezem.
A fiúk csak egymásra néztek bólintottak, és Liam belekezdett.
- Szóval Lana...- hatásszünet.
- Mondjad már.- ordítok fel.
- Jól van már. Na az van, hogy kaptunk 2 hét szabadságot. És arra gondoltunk hogy elmennénk kicsit "nyaralni" Floridába.Persze vinnénk téged is , meg Eleanort,Daniellet és Perriet is.
- Úúúú ez nagyon zsír.- tapsikolok.  De várj. Én nem is ismerem őket.- húzom el a számat
- Ezzel semmi probléma tubicám.Velük gyorsan összebarátkozol ne aggódj emiatt.Van más ami miatt aggódnod kéne.- mutogat Louis
- Micsodán?-nézek rá értelmetlenül
- A helyzet az, hogy holnap este már indulnánk.- vakargatja a fejét Harry
- És ez miért probléma? Még van időm bepakolni nyugi.- röhögök fel.
- Akkor jó. Már kezdtünk megijedni hogy nem jössz mert túl későn szóltunk.- áll fel Liam
- Dehogy.Tök jó lesz. Remélem a lányokkal is összebarátkozok hamar.- töprengek el.
- Nyugi. Úgy sem lesz semmi gond.Ilyen lánnyal ki ne barátkozna össze?- húz az ölébe Harry
- Édes vagy.- ölelem át a nyakát.
A többiek felmentek a szobájukba de mi még lent maradtunk filmezni. Harry ölébe, egy takaró társaságával nagyon jó filmet nézni.
- Láttam twitteren a képeket.- búgja a fülembe
- És hogy tetszenek?- mosolygok rá
- Nem túl vidámak. De ezen segíthetünk.Ebben a pár napban úgy ki fogsz cserélődni hogy öröm lesz nézni.- simítja meg az arcomat.
- Ha veletek vagyok, mindig más vagyok.- piszkálom a haját.
- Nagyon várom már.Csak veled majdnem 2 hét. Húú mennyország.- húzódik széles mosolyra a szája
- Én is várom. Még nem voltam Floridában.Biztos szép.Annyi képet fogok csinálni. De jó lesz.- tapsolok és ugrálok.
- Nyuszkó, nyugodj le álmos vagyok már.- ásít egy nagyot és becsukja a szemét.
- Hát akkor most itt alszunk.- Feküdtem fel mellé a kanapéra,ami egyébként nagyon kicsit volt így inkább rá nem pedig mellé feküdtem.
- Jó éjt .- fogja meg a kezem.
- Neked is.- simítom meg a haját.
Holnap utazunk. Jaj de jó lesz! Végre együtt a többiekkel 2 héten át.Tenger, bulik jó hangulat.Helló Florida!



2 megjegyzés:

  1. Tegnap este elolvastam a részt, és szuper lett! *-* Csak telefonról nem tudtam beírni a kódot a kommenthez, így hát nem írtam tegnap.:( De nagyon nagyon nagyon jó lett ez a rész is, ugyanúgy mint a többi rész! *---------* Gyorsan köviit.♥ XoXo

    VálaszTörlés