2012. december 19., szerda

18. rész

-Nyugi, semmi baj.-simogatta a hajamat Harry
- Fiúk menjetek haza, én Lana-val elmegyek hozzájuk.-mondta a fiúknak Harry
- Okés, vigyázzatok magatokra.És ne  sírj kicsi lány.- simította meg a karom Zayn.
Én szipogva ránéztem, és csak bólogattam.
Pár perc múlva megnyugodtam végre.
- Mehetünk?-kérdezte Harry még mindig simogatva
- Azt hiszem.-próbáltam mosolyogni
A kocsiban ülve  Harry próbált nyugtatni.
- Figyelj, nincsen semmi baj.Minden nap tudtok beszélni, és amikor az idő engedi találkozhattok is.-mosolygott
- Tudom hogy igazad van.De most olyan rossz így.-
- Csak az első napok lesznek olyan furcsák.- válaszolt. E.gyébként akkor mi lesz? Mikor költözöl hozzánk?-
- Ööö. Nem tudom.Holnap.-mosolyogtam
Ebbe az egészbe belegondolva már nem is olyan rossz. Harry-vel leszek, meg a többi idiótával.Mi ebbe a rossz? Semmi.
- Jól van.-puszilt meg vezetés közben
Megérkeztünk hozzánk, de most még egyikőnknek sem jött meg a kedve a pakoláshoz.
- Nincs kedvem pakolni még.-nyavalyogtam és levágtam magam a kanapéra.
- Nekem sincs.-ült mellém Harry, miközben az ölébe húzott.
- Film?-kérdezem tőle.
-Okés.-mosolygott
- Apa ég?-kérdezi
- Jöhet.-
Csináltunk forró csokit, beraktuk a filmet, betakaróztunk és elindítottuk a filmet.
Mi is lehetne jobb ennél? A pasid ölébe, betakarózva, forró csokit iszogatva filmeztek? Hát nagyon semmi.
Nagyon örültem neki hogy Harry így segít mindenben, és mellettem van.Most még jobban szeretem, ha lehet ezt mondani.
A filmen amúgy mindketten bealudtunk, nem azért mert unalmas volt , dehogy is , csak mindenkit kifárasztott ez a nap.Körülbelül  este 10 órakor ébredtem fel arra hogy fáj a hátam.Hát hogy a viharba ne fájna, amikor azon a kis kanapén fekszünk ketten,ráadásul én félig Harry-n.
Szóval próbáltam felkelni a kanapéról, de ez a kísérletem is kudarcba fulladt.Persze hogy nem tudok úgy felkelni hogy ne csapjak zajt.Most például sikeresen eltaknyoltam úgy hogy közben szegény Harry-t megrúgtam és felébresztettem
- Mi a ...- néz le Harry a szemét törölgetve.- Te mit csinálsz-kérdezi majdnem röhögve
- Nem röhög.- mutogatok összevissza
- Dehogy is. Én?-kérdezi
- Jól van, én is így gondoltam.-álltam fel a földről
- Oké nem bírom.-röhögött fel.
- Jó te akartad.- ráültem a csípőjére és elkezdtem csikizni.Vagyis csak akartam , mert egy kicsit elrősebbnek bizonyult nálam szóval egy mozdulattal megváltoztatta a helyzetet és ő került felém.Elkezdett csikizni és nem úgy röhögtem mint egy fogykos.
- Harry..Hagy...jál..Kééé..rlee.k.- nyivákoltam, és csapkodtam összevissza.
- Ajánlok egy ajánlatot.- állt meg egy perce
- Hallgatlak.-mondom a szemem törölgetve
- 2 csókért befejezem.- vágott elgondolkodó fejet.
- Ennyi?-kérdezem enyhén idióta fejjel
-Nem elég? Akkor reggelit is csinálsz reggel, és még 2 csók.Ez az ajánlatom.-húzogatta a szemöldökét.
- Oké,oké.-mondom sóhajtva és odahajolok hozzá és megcsókolom.
- Már csak három.Ja és egy reggel.-kacsint
- Tuuudom.-mondom elhúzva és kiindulok a konyhába.
Félig behajolva a hűtőbe keresek valami ehető kaját,amit meg is találok tej, és gabonapehely formájába.
- Harry.Te kérsz gabonapelyhet?-ordítok a nappaliba
- Jöhet.De még mindig a reggeli áll.-ordít vissza
- Ok.-válaszolok
Raktam két tálba kaját és bevittem az egyiket Harry-nek.
- Tessék.-nyújtom neki oda
- Köszönöm.-ad egy puszit és elveszi
Befészkeltem magam mellé, és megettük a kajánkat.
- Na jó, kezdjünk pakolni.- sóhajtok és felállok
- Most?-kérdezi halálos fejjel.
- Igen most.El lacafacáztunk egy csomó időt.- válaszolok komolyan
- Oké,oké.Kezdjük.-állt fel
- Pakolás után kapsz csókot.-kacsintottam és megsimítottam a mellkasát.
A pakolásunk elejét,a szobámban kezdtük.
- Oké, kezdjük akkor.Ott azt te, itt ezeket én.-mutogattam összevissza
Már körülbelül 15 perce a szobámat pakoljuk amikor egyszer csak Harry felszólal:
- Jézusom ezeken te vagy?-nézegette azt az albumot amelyikben az életem képei vannak.
- Harry. Ne már.- megyek oda hozzá
- Milyen szép.És milyen más.-nézett rám aztán vissza az albumba.
Hozzá csatolódtam és én is vele együtt nézegettem a képeket és magyaráztam.
- Hát igen . Ezek a képek a legfájóbb időszakból vannak.Ezeken még szőke is voltam.Amint látod minden más volt. A képek harmóniája, meg a stílus is.Akkor még az olyan zárkózott és idegen világban életem.Ezek meglátszanak a képeim hangulatán is.- mutogattam a képekre:



- Milyen gyönyörű voltál ebben az időszakban is.És szőke is voltál.-simítja meg az arcomat.
- Szeretlek.-ölelem meg.
- Én is nagyon.- ölel vissza
Az ölelésünk után visszafordultunk az albumhoz és tovább nézegettük.Most már csak vidám, és művészi képeket lehetett látni.Sokat mosolyogtam ahogyan néztük a képeket.
- Ezek a képen a legjobbak.- mutogat mosolyogva a Kate-el közösekre:




- A legszebb éveink.-mosolyogtam
- És ezek? Amikor picik voltatok?-mutat a képre:


- Pontosan.-bólintok
Még megnézte félig az albumot de ő is elfáradt.
-Lana holnap végig nézzük? Nagyon fáradt vagyok.-ásít egy hatalmasat
- Persze,aludjunk.-
-  Oké.-és ezzel a lendülettel bedőlt az ágyba.
- Majd akkor holnap folytatjuk.-és én is bedőltem fürdés nélkül.
- Jó hogy. Lesz időnk.-fordul felém.
- Oké, nekem mindegy.- rántom meg a vállam
- Jó éjt puszi?-kérdezi aranyosan
- Megérdemled.-és megpusziltam
- Jó éjt Lana.-suttogta Harry
- Neked is Harry.- motyogtam
Átölelt Harry, és így aludtunk el végre fél 1 fele...:)

5 megjegyzés: