2012. december 30., vasárnap

21.rész:)

Először is köszönöm hogy a rendszeres olvasók száma nőtt, és a kommenteket!:) Szuperek vagytok, nagyon köszönöm!:) Ez egy ilyen év végi rész, szóval ezzel kívánok nektek Boldog  új évet:) Jó bulizást holnapra:) Szám amit közben hallgattam: http://www.youtube.com/watch?v=KRAMNWzfjcg
Ha akarjátok, és kíváncsiak vagytok akkor elárulom hogy az elkövetkező részekben Lana-nak megmarad-e a fotós szakmája.Ezt persze csak úgy tudom kiírni, ha komi-ban leírjátok hogy akarjátok-e tudni vagy nem.:) 
 Na de nem is beszélek tovább. Következőőőőő rész!:)  



Reggel nagyon jól ébredtem.Nyoma sincs a fájdalomnak.Mosolyogva, és persze azért óvatosan keltem ki az ágyból, de ahogyan megéreztem hogy nem fáj már úgy a hátam, egyből egy nagy mosolyt festettem az arcomra.Mondtam én hogy nem kell ide orvos.De azért furcsa hogy ilyen gyorsan megjavult.Na mindegy.Lementem a konyhába, kigondoltam hogy csinálok valami fincsit a srácoknak.Sütök pár tojást,pirítós kenyeret, meg csinálok palacsintát is.Nagyon jó fej vagyok.-gondoltam magamban.
A tojás és a pirítós része már megvolt. Most már csak a palacsinta maradt.Elkezdtem. Tök jól sikerültek. Még a kinézetük is elfogadható volt.
- Egy Istennő vagyok.- röhögtem fel
Már fél 10 és a srácok még alszanak.Ja nem.Felébresztem őket, nehogy már aludjanak.Először Liam-re került a sor.
Kopogok.Semmi válasz. Kopogok még egyszer de megint semmi.Benyitok.Tiszta sötétség meg minden.Odamegyek az ablakhoz és felrántom a redőnyt.Nagy zajjal sikerült, de ez volt a cél.Végre hallottam valami életjelet Liam felől.
- Mi van már?.-nyöszörög
- Csákkó Liam, csináltam reggelit.Csak gondoltam szólok.- álltam meg az ágy mellett.
- Ó oké.Mindjárt megyek.-törölgette a szemét.
- Jó, addig felébresztem a többieket.- léptem ki az ajtón
Következő Niall volt.
Benyitok kopogás nélkül,mert rájöttem hogy nem használ.
- Jó reggelt haspók.-ülök le az ágyra
Semmi válasz.Gondoltam.Nála is felrántom a redőnyt de még erre sincs semmi reakció.
Leülök az ágyra, és megbököm az oldalát.
- Mi a ...- dob magán, sikeresen mert a földön végzett.
- Csak szóltam hogy reggeli.- siettek ki a szobából.Aztán még visszakapom.
A következő Zayn.
Halkan nyitok be, és ülök le az ágyra.
- Hahó Zayn.- rázogatom
- Mi az?-néz fel kómásan
- Jó reggelt.Csak szóltam hogy van reggeli, szóval ha akarsz gyere kajálni.-álltam fel.
- Oké, köszi.Majd mindjárt megyek.-dőlt vissza.
- Oké.- léptem ki az ajtón mosolyogva
Jöhet Lou.
Hangosan csapom ki az ajtót, és trappolok be a szobájába.Neki nincs kegyelem.
-Jó reggelt.-ordítom a fülébe.
- Háború van?.- néz fel hirtelen nyál csorgatva
-Nem nincsen, de folyik a nyálad.-röhögöm ki.
- Mi va...? Jézusom.Mi van Lana?.- eszmél fel.
- Csak reggeli.- vihogok és kilépek az ajtón.
Ez nem normális. Omg. Hány éves is? Komolyan.Mint egy 7 éves.
Maradt Harry.
Hozzá is halkan nyitok be.Nála nem tépem fel a redőnyt, mert azért kapnék.Szóval halkan leülök mellé és simogatom a fejét.
- Jó reggel kicsim.-mosolygok.
Egy kis mozgás,mocorgás után felemeli a fejét.
- Neked is nagylány.- mosolyog és felül.
- Jól aludtál?-törölgeti a szemét
- Aham, a második felében igen.-mosolygok
- A hátad jól van?- áll fel
- Maximálisan.Mondtam hogy nem kell ide orvos.- vágtam okos fejet.
- Oké, igazad volt.De csak most.És csak aggódtam.- vont magához és csókolt meg.
- Tudom , te dilis.- csókoltam vissza
- Ja egyébként csináltam kaját.-húztam ki magam.
- Igen? Ilyen házias vagy asszony?-röhög Harry
- Milyen asszony?- csapom karon
- Na már versz is?- fogja a karját idétlen fejjel
- Hát látod.Még verekszem is.- vigyorgok. - Na öltözz és gyere kajálni.-puszilom meg , és becsukom az ajtót.
Lent már mindenki nagyban falja a kaját, amikor Niall megpillant.
- Hát ez jó lett Lana.- mondja teli szájjal.
- Örülök.-mosolygok és leülök Lou mellé.
- Egyébként jól vagy? Tegnap jól ránk ijesztettél.- néz rám Liam
- Igen, már jól vagyok.- 
Eközben kómásan Harry vánszorog le az emeletről.
- Na megérkezett már a lovag.- röhögött Lou
Harry erre csak a jól ismert jellel válaszolt.
- Elég ellenségesek vagyunk így reggelre.De betudom az estére.-vihogott fel
Ezt nem bírtam így a kezében lévő lekváros kenyér szépen az arcán végezte.
- Te állat.- fagyott le azonnal.
- Ez jó volt.- röhögtek mindannyian, és pacsiztak le velem.
- Ezt még megkeserülöd.Plusz még az ébresztés.Haha.Már 2 ok.-mutogat összevissza.- De nem kegyelmezek.Majd meglátod.-állt fel és ment el gondolom megmosni az arcát.
- Ez hülye.-könyveltem el.
- Az.-bólogatott Niall.
Harry eközben leült mellém, és csinálta magának a kaját.
- Te nem eszel?- csámcsog az arcomba Niall.
- Nem, nem vagyok éhes.-ásítottam egy hatalmasat.
Mindenki megreggelizett, Louis is visszatért immáron tisztán.Kaja után elpakoltam és leültünk a kanapéra punnyadni. 
- Éneklünk?.- vetette fel az ötletet Zayn.
- Jó ötlet.Énekeljünk már.- ugrál Niall
- Meg is ígérted hogy fogsz nekem énekelni.-fordul hozzám Harry mosolyogva.
- Nélkülem énekelhettek.- vigyorogtam.
- Jajj ne már.Akkor legalább együtt már.-nyivákolt Liam
- Jó oké, megadom magam.De akkor együtt.-mutattam fel az ujjam.
- Jó, persze.- szaladt fel Niall a gitárjáért.
-És mit énekeljünk?-tért vissza a gitárral.
- Hall of fame?- vetettem fel az ötletet.
- Az jó, azt tudja kísérni Niall- válaszol Liam
- Oké, akkor kezdjük.- csapja össze Zayn a mancsait
 
ZAYN:
Yeah, You could be the greatest
You can be the best
You can be the king kong banging on your chest

You could beat the world
You could beat the war
You could talk to God, go banging on his door

LIAM. a szöveg végén rámmutat szóval én jövök.
You can throw your hands up
You can be the clock
You can move a mountain
You can break rocks
You can be a master
Don't wait for luck
Dedicate yourself and you can find yourself
ÉN: 
Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame
Először csak megdöbbenést láttam rajtuk, amit remélem nem azért váltottam ki belőlük mert nagyon rossz a hangom.
HARRY:
You could go the distance
You could run the mile
You could walk straight through hell with a smile

You could be the hero
You could get the gold
Breaking all the records that thought never could be broke

NIALL:
Do it for your people
Do it for your pride
Never gonna know if you never even try
LOUIS
Do it for your counrty
Do it for you name
Cause there's gonna be a day

ÉN:
When your, standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame
NIALL
Be a champion, Be a champion, Be a champion, Be a champion
 
HARRY
On the walls of the hall of fame

LIAM
Be students
Be teachers
Be politicians
Be preachers
ZAYN
Be believers
Be leaders
Be astronauts
Be champions
Be true seekers
LOUIS
Be students
Be teachers
Be politicians
Be preachers

Be believers
Be leaders
Be astronauts
Be champions
KÖZÖS
Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame
Zárójeles: Niall
Sima: Liam
(You can be a champion)
You could be the greatest
(You can be a champion)
You can be the best
(You can be a champion)
You can be the king kong banging on your chest

Zárójeles: Louis
Sima: Harry
(You can be a champion)
You could beat the world
(You can be a champion)
You could beat the war
(You can be a champion)
You could talk to God, go banging on his door
Zárójeles: Zayn
Sima: Én 
(You can be a champion)
You can throw your hands up
(You can be a champion)
You can be the clock
(You can be a champion)
You can move a mountain
(You can be a champion)
You can break rocks
Közös
(You can be a champion)
You can be a master
(You can be a champion)
Don't wait for luck
(You can be a champion)
Dedicate yourself and you can find yourself
(You can be a champion)


A szám végén mindenki csendben meredt rám, utána sejtelmesen egymásra néztek.
- Nos Lana. A hangod.....- kezdte Harry

4 megjegyzés:

  1. A hangod szuper! :D Gondolom.;)) Na szóval kövit! *-* Ja, és neked is boldog újévet!:) És jó bulizást.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!!neked is boldog újévet! és remélem hamar hozod a kövi részt nagyon várom!*-*

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett:)) BUÉK és siess a kövivel:3♥

    VálaszTörlés
  4. nagyon szeretem a blogod , várom már nagyon az új részt D:!

    VálaszTörlés