2012. december 24., hétfő

19.rész BOLDOG KARÁCSONYT

Reggel azzal a tudattal keltünk, hogy jó lenne ha ma összepakolnánk mindent és áthúznánk Harry-ékhez szóval már korán reggel , na jó 11 óta talpon vagyunk és pakolunk.Egyébként az albumot nem néztük meg, megbeszéltük hogy majd ha lesz időnk, most fontosabb dolgok is vannak.
Már 3 óra van és mindjárt kész vagyunk mindennel.Reggelizni, sőt ebédelni se volt nagyon időnk.
- Éhen halok.-nyavalyogtam miközben a dvd-ket rakosgattam dobozokba.
- Elmegyünk vacsizni este?-kérdezi
- Mehetünk.De előtte lezuhanyzok.Ja és egyébként van itt ruhád is szóval haza se kell menned.-mosolyogtam rá
- Imádom hogy ennyire figyelsz mindenre.-puszilt meg
- Hát számíthatsz rá hogy az elkövetkező együtt töltött időkben is figyelni fogok minden apróságra.-
- Számítok is.- kacsintott
Ezután a kis beszélgetésünk után pakoltunk tovább.Csak pakoltunk,pakoltunk és pakoltunk.
Este 7 órára mindent összeraktunk, de már úgy éreztem hogy meghalok az éhségben.
- Nem érdekel, én most elmegyek fürdeni, öltözni és elmegyek kajálni. A cuccokat kaja után fogjuk felszedni mert éhen halok.- adtam ki az utasításokat
- Jó ötlet, mert én is mindjárt éhen halok.-
-Elmegyek fürdeni.- szólaltam meg miközben durkáltam egy törölközőt meg ruhákat.
- Mehetek ?-kérdezi aranyosan.
Pár perc gondolkodás után megszólaltam.
- Jó oké, gyere.- sóhajtottam.
Most komolyan a pasim.Miért legyek szégyenlős?Előbb utóbb biztos látott volna meztelenül.Szóval nem nagyon érdekelt.
Lezuhanyoztunk felöltöztünk, én ezt vettem fel:
Harry meg egy farmert inggel.
- Csinos vagy.- húzott magához, és csókolt meg.
- Köszönöm, de te sem panaszkodhatsz.-csókoltam vissza
- Egyébként hova megyünk?-nézek fel rá mivel még így is a magassarkúba kb 165 cm voltam.
- Valamelyik étterembe.-vonta meg a vállát.
- Oké, de akkor siessünk mert éhen halok.- vettem fel a cipőm.
- Jó, mehetünk.-lépett ki az ajtón
Elmentünk egy közeli étterembe és miközben csinálták a kaját beszélgettünk.
- Örülsz hogy oda költözök?-kérdezem tőle
- Hogyne örülnék.-fogta meg a kezem mosolyogva
- És tisztába vagy azzal hogy vannak olyan dolgok amiket még nem tapasztaltál meg bennem, és lehet h veszekedni fogunk meg ilyenek.És hogy nem régen jöttünk össze de már költözök?-
- Igen tisztába vagyok, és azzal is hogy lehet h veszekedni fogunk majd.De nem érdekel, mert nagyon szeretlek és megoldunk majd mindent.Nem érdekel az sem hogy mostanában jöttünk össze és már költözöl.Megtaláltam benned amit kerestem, szóval készen állok a költözéshez.
- Annyira szeretlek.- suttogtam lehajtott fejjel
- Én is téged.- szorította meg a kezemet
- Egyébként észrevetted hogy minden nap elmondjuk egymásnak hogy szeretlek?-kérdezem vigyorogva
- Igen, de szerintem ez jó dolgok.Minden nap adunk a másiknak egy okot hogy azt mondjuk hogy szeretlek.-
- Jó a válasz.-mosolyogtam
Időközben kihozták a kaját , és mind a ketten tömtük magunkba a kaját.
Pár fotós le is fotózott minket, de nem nagyon zavart.
Megkajáltunk fizettünk,( pontosabban Harry) és elmentünk a cuccokért.
Bepaszíroztuk az összes cuccot a kocsiba és elhajtottunk a házamból.Amit nem adok el, mert nem akarok, ott vannak a bútoraim is amiket nem tudok hova rakni , de nem akarom eladni.
- Felkészült arra. hogyha belépsz abba a házba elszabadul a pokol, és velünk kell élni?-nézett a szemebe röhögve Harry .
- Készen, teljes mértékben.-vettem két kezem közé az arcát és csókoltam meg.
A csókunkat egy hang zavarta meg.
- Jól van már tubicáim, hagyjátok abba , csoda hogy nem fulladtatok meg ennyi nyálcsere után.-ordított ki az ablakból Louis.
-Ez tényleg húzós lesz.-szálltam ki sóhajtva, és szem forgatva a kocsiból.
- Én meg mondtam.-kacsintott Harry
Felvettünk egy adag cuccot és be nyitottunk a házba.
- Sziasztok.-ordított Harry
Egy perc múlva mind a négy jómadár ott feszített előttem.
- Isten hozott a mi kis kecónkba Lana drága.- ölelt meg Louis.
- Csá Loui.- röhögtem fel.
- Szóval felkészültél hogy itt fogod eltölteni az életednek a legjobb éveit?-néz le rám Loui
- Igen, felkészültem.- horkantam fel.
- Jól tetted.-kacsintott
Mindenki köszöntött a végére maradt Zayn.
- Szia Lana.-ölelt meg
- Szia Zayn.-öleltem vissza
- Örülök hogy ide költözöl.-mosolygott.
- Én is.- mosolyogtam vissza rá
A fiúk segítettek behordani a cuccokat, de kipakolni majd csak holnap fogok.
- Miújság van veled?-kérdezi Zayn miközben a kanapén ülve unatkozunk.
- Semmi különös, jól vagyok.- mosolyogtam
- És harry-vel is minden rendben? Mindig rólad mesél.-vigyorgott
- Ja, jól megvagyunk. Olyan megértő, és jó fej.Mindenki ilyen pasira vágyik.-válaszoltam
- Ennek örülök.-
- És veled ? Hallottam hogy van valami Perrie és közted.-vigyorodtam el
- Ja igen, együtt vagyunk. És tök jól vagyunk.-válaszolt.
- De jó.-
Egy csomót beszélgettünk megint, amikor feljött a család téma.
- És amúgy a családod? Nem nagyon beszéltél róla
- Ja a családom.-válaszoltam lehajtott fejjel.
-Jól vagy.-nézett rám
- Persze , semmi vész.- emeltem fel a fejemet
- Valami rosszat kérdeztem?- néz rám furcsán.
- Nem dehogy is.Jó oké, elmondom úgy is egyszer megtudnád.-sóhajtottam
Elmondtam ugyanazt a szöveget amit Harrynek miközben kicsordult egy könnycsepp a szememből.
-Ne haragudj nem tudtam.- ölelt meg
- Semmi baj, nem tudhattad.-öleltem vissza
- Majd mi bepótoljuk a család szerepét.-mosolygott
- Te már bepótoltad a jó barát szerepet.-mosolyodtam el.
- Ez jól esett.-ölelt meg megint
Zayn-nel nagyon jól el lehet beszélgetni.Meghallgat.Úgy érzem hogy jobb lett a kapcsolatom vele.Szorosabb.Mármint nem úgy, mert neki is van barátnője, és nekem is itt van Harry akit mindennél jobban szeretek.Zayn tényleg olyan mint egy jó barát, és mint egy bátyó.Jó vele beszélgetni.
Időközben Harry is megérkezett mert ő elment lezuhanyozni.
- Minden oké?.-ült le mellém és karolt át.
- Persze.-válaszoltam.
- Elmegyek valami innivalóért.- álltam fel
Átmegyek az előszobán a konyhába , de valamiben felbukok és hatalmas puffanással érek a földre.
- Ez mi volt?-jön ki Harry a konyhába.- Jól vagy?-kérdezi aggódva, és sietve legugol hozzám.
-Fáj valamid?-néz a szemembe
- Csak bólogatok, és mutogatok hogy a  lábam és a hátam ami nagyon fájt,és nagyon megütöttem.
- Oké , most felveszlek óvatosan.-és felemel, ami nagyon fájt de nem szóltam érte
Időközben a többiek is kijöttek és mindenfélét kérdeztek.
- Elesett, és megütötte magát-mondta Harry miközben sétált fel a szobába velem.
- De jól vagy?-kérdezi aggódva Loui
- Nekem se válaszol.-mondta Harry.- Beviszem , majd utána megbeszéljük.-és becsukta az orruk előtt az ajtót, és óvatosan lerakott az ágyra, ami megint nagyon fájt.
- Megtudsz fordulni?-kérdezte kétségbeesetten.
- Megpróbálom.-válaszoltam rekedtes hangon.
Nagy nehezen sikerült megfordulnom.
- Megnézem a hátadat.-húzta fel a pólómat Harry és jó alaposan megvizsgálta
- Úgy látom hogy megzúzódott csak, meg be van lilulva.De beviszlek a kórházba.
- Ne, kérlek ne.-válaszoltam zavartan
A kórháztól mindig rossz érzésem van, mert sokat jártam oda régebben.De persze ezt ne mondtam Harry-nek még.
- Miért ne?- hajolt le hozzám.
- Nem akarok menni.- válaszoltam
- De ha nem javul 2 nap múlva akkor beviszlek.-simította meg az arcomat
- Oké.- mosolyodtam el.
- A lábadat bekötöm , meg hozok rá vizes borogatást.- ment ki Harry a fürdőbe.
Pár perc múlva fáslival, és vizes kendővel tért vissza. Átöltöztetett pizsamába, ami elég nehezen ment mert minden mozdulatkor felszisszentem és minden felszisszenésnél bocsánatot kért.Utána bekötötte a lábamat és befeküdt velem az ágyba. Óvatosan átkarolt, én meg nagyon lassan, és fájdalmak árán ráfeküdtem a mellkasára.
Már lassan 2 órája hogy lefeküdtünk aludni, de csak mozgolódtam nem tudtam elaludni a fájdalomtól.
- Aludjál kicsim, pihenned kell.-nyom egy puszit a homlokomra
- Tudom de fáj.- gördül le egy könnycsepp a szememből
- Ennyire? Akkor holnap el kell mennünk a kórházba.- kel ki az ágyból
- Kérlek ne.- sírom el magam.
- Kicsim semmi baj.Cshhh.-vesz óvatosan az ölébe.
- Ne menj el.- pityergek
- Csak fájdalom csillapítóért mentem volna.-mosolyodott el.
- Jó oké. De akkor 1 perc múlva visszajössz?- szipogok
- Igen, 1 perc.- és visszarakott az ágyba.
Nem akarok kórházba menni, azzal csak rosszabb lenne minden.
Harry visszajött egy pirulával és egy pohár vízzel a kezében.
- Ezt vedd be.-ültet fel óvatosan.
Beveszem a gyógyszert, és segítséggel vissza fekszem az ágyba.
Harry is mellém fekszik, és megint kínok között ráfekszem.Egyébként már jobb egy kicsit nem fáj annyira.
- Jobb?-kérdezi és megsimítja az arcomat.
- Azt hiszem.-válaszoltam.
- Akkor most már próbálj aludni.- igazítja meg a takarót rajtam.
- Kérhetek valamit?-nézek rá
- Persze.- válaszolja
- Mivel nem tudok megmozdulni, így nem tudlak megcsókolni.Kérlek adsz egy jó éjt csókot?-kérdezem
- Persze hogy adok.-válaszol féloldalas mosollyal.
Óvatosan megfogja az arcom és megcsókol.
- Nagyon szeretlek.-simogatja az arcomat.
- Én is Harry.-válaszolok
- Jó éjt kicsim.-
- Neked is Harry.-
És sikerült elaludni,ha fájdalomcsillapító segítségével is, de sikerült....

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. EZ NAGYONJÓ LETT ÉS CUKI KÖVÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍTTTTTT :)

    VálaszTörlés
  4. óóó istenem annyira aranyosak együtt, már 20. ka óta minden nap meg nézem vagy 3 szor hogy folytattad e :D annyira furdal mindig a kiváncsiság hogy most vajon mi fog történni:D nagyon jól irt ,remélem hamar hozod az új rézt;)!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó gyorsan kövit!!!!*-*

    VálaszTörlés